
Lieve mensen,
Over twee weken start ik een nieuwe, intensieve behandeling (NPT). In aanloop ernaartoe wil ik zoveel mogelijk rusten en ontprikkelen. Dat betekent dat er deze zomer, tot 1 september, geen nieuwe posts zullen verschijnen.
Ik “zie” jullie in september weer! Hopelijk hebben jullie een goede zomer met wat lichtpuntjes
Liefs,
Martine

Je hebt gelijk. Als het met rust beter moet gaan, is het ook niet verstandig om in wezen onnodige inspanning te doen. Ik hoop dat het goed gaat en dat je er binnenkort weer bijbent. groet, Willem
LikeLike