
Lieve mensen,
Over twee weken start ik een nieuwe, intensieve behandeling (NPT). In aanloop ernaartoe wil ik zoveel mogelijk rusten en ontprikkelen. Dat betekent dat er deze zomer, tot 1 september, geen nieuwe posts zullen verschijnen.
Ik “zie” jullie in september weer! Hopelijk hebben jullie een goede zomer met wat lichtpuntjes
Liefs,
Martine









