
Het was GEWELDIG. Ik genoot. Van het uit zijn met man en kind, van het concert. Van de virtuoze muzikanten. Van de strot van Frederique Spigt. Van haar humor. Van het feit dat t vrij rustig was – bij lange na niet uitverkocht, onbegrijpelijk – en daardoor leek t wat op een intiem klein concert.
Mijn lijf vond t wat minder en mijn hoofd voelt nu als zo’n sneeuw-schud-dinges, het blijft dwarrelen. Maar het was het meer dan waard. Ik ben een blij ei.


Applaus voor jezelf! Heerlijk uitrusten met een mooie herinnering bijgeschreven!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat heerlijk voor je. Ik heb aan je gedacht hoor.
LikeGeliked door 1 persoon
Ik was zo benieuwd hoe het geweest was.
Nu nagenieten in soesstand!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat super dat je er zo van genoten hebt, nu lekker nagenieten!
LikeGeliked door 1 persoon
Oh super joh dat het gelukt is en je genoten hebt. Nu even op de blaren zitten en nagenieten. Maar dat heb je er graag voor over denk ik.
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn om te lezen.
LikeGeliked door 1 persoon
Zag toevallig dat ze weer tourde mooi dat je zo hebt kunnen genieten.
LikeGeliked door 1 persoon
Geweldig dat het gelukt is, nu rustig bijkomen, ik hoop dat het meevalt.
LikeGeliked door 1 persoon
Blij voor jou!
LikeGeliked door 1 persoon
Wat fijn dat je zo genoten hebt ,en nu rustig weer bijkomen .
Elisabeth
LikeGeliked door 1 persoon
wat fijn!
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn om te horen, is je zo gegund.
LikeGeliked door 1 persoon
Was al zo benieuwd. Super te lezen en een hele mooie ervaring rijker waar je nog vaak uit kan putten schat ik zo maar in.
LikeGeliked door 1 persoon
Ah wat goed! Hopelijk kun je naast dwarrelen ook lekker nagenieten.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat fijn! Sterkte en succes met weer geleidelijkaan in je lichaam schudden…
LikeGeliked door 1 persoon
Oh wauw!!! Ik hoop dat je hoofd en lijf snel weer een beetje tot rust komt. Lekker liggen en nagenieten. Je deed het!!
LikeGeliked door 1 persoon
Je bent al wel een stuk verder he: vroeger voelde je alleen moe of moe. Tegenwoordig heb je veel meer woorden voor hoe je lijf er voor staat, en kun je veel beter sturen, danwel meedrijven.
En dan zo’n topavond, ik vind dat je die gewoon verdiend heb met al je harde hoe-ben-ik-zo-min-mogelijk-ziek werk van de afgelopen jaren.
LikeGeliked door 1 persoon
Ja zo voelt t ook echt. Er kan nu toch wel meer omdat ik mijn lijf beter begrijp en daar naar handel.
LikeLike
Fijn om een blij sneeuw-ei te zijn 😉
Goed om te horen dat het is gelukt en dat het leuk was.
LikeGeliked door 1 persoon
Fijn dat het zo leuk was! En nu maar rustig bijkomen.
LikeLike
Hoera! Wat goed dat het gelukt is en dat je hebt kunnen genieten van een avondje echt uit! Ben benieuwd hoe het ging met je zonnebril op en of het niet te donker was om dan nog goed te kunnen zien wat er op het podium gebeurt. En was het je eerste grote uitstap met hoortoestel ?
Hoop dat ‘de sneeuw’ inmiddels al weer wat neergedaald is en dat je lichaam zo goed als mogelijk herstelt .
LikeGeliked door 1 persoon