The day after

Klaar voor vertrek, beschilderd en al 😊

Het was GEWELDIG. Ik genoot. Van het uit zijn met man en kind, van het concert. Van de virtuoze muzikanten. Van de strot van Frederique Spigt. Van haar humor. Van het feit dat t vrij rustig was – bij lange na niet uitverkocht, onbegrijpelijk – en daardoor leek t wat op een intiem klein concert.

Mijn lijf vond t wat minder en mijn hoofd voelt nu als zo’n sneeuw-schud-dinges, het blijft dwarrelen. Maar het was het meer dan waard. Ik ben een blij ei.

21 gedachten over “The day after

  1. Je bent al wel een stuk verder he: vroeger voelde je alleen moe of moe. Tegenwoordig heb je veel meer woorden voor hoe je lijf er voor staat, en kun je veel beter sturen, danwel meedrijven.
    En dan zo’n topavond, ik vind dat je die gewoon verdiend heb met al je harde hoe-ben-ik-zo-min-mogelijk-ziek werk van de afgelopen jaren.

    Geliked door 1 persoon

  2. Hoera! Wat goed dat het gelukt is en dat je hebt kunnen genieten van een avondje echt uit! Ben benieuwd hoe het ging met je zonnebril op en of het niet te donker was om dan nog goed te kunnen zien wat er op het podium gebeurt. En was het je eerste grote uitstap met hoortoestel ?
    Hoop dat ‘de sneeuw’ inmiddels al weer wat neergedaald is en dat je lichaam zo goed als mogelijk herstelt .

    Geliked door 1 persoon

Zeg het maar!