



Voor degenen die ooit mijn blog lazen vanwege de kattenverhalen:
Ons bijzondere viertal werd vandaag een drietal. Niet onverwacht, wel heel pijnlijk.
Smoes, ons kleine opdondertje met zijn staart altijd omhoog is op een maand na 15 jaar geworden.
Een grote pechvogel met een traumatische start die zorgde dat hij altijd naar vreemde mensen toe op zijn hoede bleef. Maar op ons, zijn mensen, was hij hartstikke dol.
Hoe terughoudend hij ook was naar mensen, andere katten waren geweldig. Hij vond iedereen lief en speelde met elke kat uit de buurt. Hij leerde onze ex-zwervers hoe ze kat moesten zijn.
Wat een feest was het met hem. Altijd blij, altijd spelen en altijd aan komen rennen als hij de auto van oma hoorde. De laatste maanden van zijn leven had hij een grote crush op de vriendin van Sem.
Twee maanden geleden werd er bij hem ernstig hartfalen geconstateerd en sindsdien hebben we het per dag aangekeken.
Sinds woensdag ging hij ineens razendsnel achteruit en vandaag hebben we hem laten gaan.
Dag Smoeske, dag lieverdje ❤️💔.









